- 2009 (HANNA)

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Ja, lite allt möjligt. Var i irland och flyttade hemifrån tex.
Hade sönder lizas handfat?

- Höll du några av dina nyårslöften?
jag tror inte jag hade några, hah.

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja. Grattis :*

- Dog någon som stod dig nära?
nej, men nära släkten.

- Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
jag hoppas att få träffa sanna mer och resa.

- Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
massor av datum att minnas ;*

- Vad var din strösta framgång 2009?
oj, jag vet inte. att jag klarar mer än jag tror.

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mycket sjukdomar, och vissa mindre skador.

- Bästa köpet?
irlandsbiljetten? filmer? alkohol? ;D

- Vad spenderade du mest pengar på?
alkohol, hands down! och filmer troligen.

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
alla fina människor som finns i mitt liv.

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
Radiomusik, för jag har aldrig lyssnat så mycket på radio och mama africa

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
same old.

- Vad önskar du att du gjort mer?
Varit frisk! jag ångrar inget.

- Vad önskar du att du gjort mindre?
spenderat stora summor på skitsaker.

- Hur tillbringade du julen?
med en liten del av familjen. mysigt.

- Favoritprogram på tv?
GG, DHW, himym, greys osv..

- Bästa boken du läste i år?
min religionsbok, haha.

- största musikaliska upptäckten?
jag började lyssna på radiomusik mer, typ beyonce och pink.

- Något du önskade dig och fick?
Ja, massor av fina saker.


- Något du önskade dig men inte fick?

Säkert! jag minns inte, bryr mig inte.

- Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

jag hade finbesök och åt tårta, firade gjorde jag helgen innan.

- Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
kvinnligare then ever! men fortfarande chill och bekväm

- Favorit månad?
Oj, jag vet inte. alla hade sin charm!

- Vad fick dig att må bra?

Skratt och minnen, resor och vänner.

- Vem saknade du?
Sanna! så mycklet.

- De bästa nya människorna du träffade?
Flogsta kanske?

- Årets största kärlek?
Mig själv :* hahah.


- Vilken kändis var du mest sugen på?
hela jävla twilight crewet, haha.



ÅRET.

Hur har året 2009 varit för dig?
Flytt. Många har flyttat, både närmare och längre bort.
Bättre än förra året? det skulle jag inte säga, alla år är bra.
Har du träffat några nya vänner? Såklart ^^
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? Albin cyklade iväg, sanna flyttade till barcelona, jag flyttade till vallby. Sandy flyttade till örebro. Fanny flyttade hem, jimmy flyttade till stan. Freddie till stockholm osv!
Har du flyttat under år 2009? haha, se ovan.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja, massor.
Isåfall vilken? eh. pass
Har du druckit alkohol? komigeeen.
Har du kysst en främling? komigeeen.

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2009? precis som jag vill ha den.
Har du varit kär? nej.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej.

SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord?
inte vad jag vet.
Har någon i din släkt avlidit? nej.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? inte vad jag minns, men jag börjar misstänka att jag hamnade i ett litet slagsmål på fyllan i en blackout.
Har du varit i slagsmål? se ovan.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar?
Nej. det gör jag aldrig.
Isåfall vad?
Har du skämt ut dig? Troligen
Har du ljugit för en vän? ja..
Har du varit ute en hel natt? troligen.
Har du blivit tagen av polisen? Näe.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Ja.


SKOLAN&FRITIDEN.
Vart jobbar du?
foldy.
Är någon elak på din arbetsplats? hmm..
Hatar du någon på jobbet? nej.
Har du gjort något framsteg? jag har blivit bättre på mitt jobb.
Har du klantat dig? ja, typ somnat på jobbet.

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner?
Ja
Har du förlorat en vän? vet inte, sanna till barcelona? freddie till stockholm? osv.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? vet inte, virre räknas kanske dit.
Har du gått bakom ryggen på en vän? lite tror jag.
Har du ljugit för en bästa vän? nej, tror jag.
Har du haft ett förhållande med en vän? Nej.
Har du många killkompisar? haha, nej. inte längre.

2010
Vad ska du göra mer av? skola och smarta val. Nytt decennium - here we come! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0