- A good day (morning song)

Åh, marken är fylld med frost och det är sol sol sol
så det är sådär vackert och underbart <3
Jag ska ner till arbetsförmedlingen och inte gå på min intervju
och så ska jag till vuc och försöka lämna in min ansökan, försent.
Jag trodde det inte men jag älskar spotify (tack theresa!! och jimmy såklart)
det är så mysigt att kunna leta runt och hitta nytt och bara välja och lägga till
MER MER MER! haha, skadligt för mig kanske
men hittat massor med regina spektor-substitut dock kan ingen ersätta henne.

Jag och liza ska och simma sen så ska komma ihåg att packa ner badkläder.
Funderar på att köpa mörkbrun hårfärg och färga håret efteråt ^^ så sugen.
Borde verkligen packa iväg mig nu.

PUSS /hanna honung

Kommentarer
Postat av: Theresa

http://open.spotify.com/track/4Jdn5DqwFWZLUBfagcTAXy

Min favorit idag!

2009-12-02 @ 20:13:15
URL: http://www.theresaflodman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0