- Am I invisible because you ignore me?

Mår fortfarande inte bra. Kroppen säger ifrån, vill inte ha något
och gör konstant ont så jag kan inte ens sova bort det.
Det blir mest mer ugly betty för tillfället i väntan på sömnen.
Imorgon ska jag försöka ta mig till stan och gratulera Theresa som fyller år :*
hoppas jag ska hinna träffa camilla en sväng också, för lite catching up och skvaller.

Jag är glad att erik vann idol iallafall, han passar bäst som vinnare i den här tävlingen
och han har en röst som är helt flawless, för att sno camillas ord ;D
annars var tove min egentliga favorit men hon borde gå sin egen väg och inte idolvägen
medans jag tror idolvägen är perfekt för erik.

Nu ska jag ta mitt glas vatten och hoppas att john blund är på g.

godnatt/ hanna honung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0