- dagen efter dopparedagen

ih, idag är jag lite uttråkad.
jag vaknade sent och vill ta mig ut till media markt innan kl.18 för att köpa wii
och sen vill jag hitta någon som vill komma över och spela det med mig
+ dricka vin helst.
om sonja och victor ska ut ikväll så överväger jag utekväll också.
Just nu sönar det och jag känner att jag måste ta mig från skultuna ögona böj
innan det snöar igen och jag måste stanna här länge.

Jag fick fina julklappar igår så som; badlakan (jag behövde verkligen det)
sf-presentkort, fotbad, scrubs 7, greys 5 och lite annat fint. som två tunikor av systra mi.

CAMILLA ÄR SNYGG I GLASÖGON OCH SKROT I ANSIKTET.

nu ska jag packa ihop mig. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0