- Ghost of past, part II

Ingen större skillnad i humör idag, jag borde dock få i mig mat
så humöret hamnar lite mer i balans av det.
Jag vet inte vad jag skulle äta dock. Finns inget sug efter något.
Knäckemackor kanske, egentligen är jag mest sugen på glass men jag vet inte hur bra det vore.
Jag ska iallafall iväg till frisören idag innan mötet.

Igår när jag gick igenom Camillas -07 bilder hittade jag några guldkorn:


Jag och Strandman, jag saknar dom jeansen :*


Camilla och jag på väg hem från ännu en råbykväll, då busschauffören försvann


Jag på göteborgäventyr med sandy och camilla.
Jag var arg och ville dö, eller döda. haha.


Älskar gamla bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0