- if you find her

Kan verkligen inte sova, vågar inte erkänna mina tankar
så jag kan berätta om att jag nyss gick ner för att hämta en kopp honungsvatten
eftersom jag inte kunnat somna på grund av all hosta
och när jag tillslut vågar tända lampan (i rädsla för att väcka någon)
ser jag att det sitter en människa i min trapp i blå morgonrock och vinkar!!
Oerhört otäckt, tills jag upptäcker att människan i den blåa morgonrocken =
självklart är min mamma, för alla er som inte känner min mamma.
Hon har alltid morgonrock hemma, så fort hon kliver innanför dörren.
Men det var en chock men efter några kramar och gnäll, från min sida
så är jag nu uppe igen med min kopp varmt vatten och ska fortsätta Ugly Betty-maratonet.

Jag måste bli frisk till torsdag >< aaargh!

Godnatt, och önska mig lycka till med sömnen /hanna med honungsvatten.

Kommentarer
Postat av: sanna solsken

uuuhh krya pa dig NU bejbi!!! tanker pa dig hela tiden, vart fan ar du nar jag ar pa msn liksom? puss!

2009-12-09 @ 20:57:28
URL: http://alexkidd.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: ja , katterna kommer bli till salu :) Eller ja , dom är ju redan det men dom är inte leverans klara fören dom är 12 veckor :)

2009-12-10 @ 15:16:51
URL: http://femtonplus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0