- place your bets

Jag var och såg new moon ikväll, jag älskade den
men den lämnade mig med massor av konstiga känslor.
Inget som hade direkt med filmen att göra utan bara... livet
och jag undrar om jag väljer rätt och hur man vet
och jag saknar personer, som jag verkligen försöker att inte sakna.
Jag undrar vad dom gör, vart dom är och om dom också kan känna sig vilsna
trots att dom har valt. Kan folk som hamnat rätt också tvivla såhär mycket?

äsch, jag ska hålla dessa tankar utanför bloggen.
Jag har sökt kurser idag iallafall, det blev helt andra kurser än jag trodde
- det kan bli spännande.
Sen simmade jag och liza, det var mysigt. Jag kände mig drogad för jag blev så lugn
sen bestämde vi oss för att ta oss ner på stan för att äta och gå på bio.
Hann träffa sonja och julia en sväng inne på subway också.

Nu ska jag göra något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0