- Project Runway

Nu har jag tagit en paus i ugly betty, för att kolla in säsong 6 av project runway.
Bara sett tre avsnitt men efter första hade jag redan plockat ut mina tre favoriter
och en av dom är typ den bästa NÅNSIN enligt mig.

Jag mår bättre idag, visst jag mår fortfarande illa men har ätit en taco!
Och när jag var på Theresas kalas åt jag nån kaka också, mums (GRATTIS IGEN!!)
synd att jag missar allt kalsigt idag men jag är hemma med glass och locktång, dendu!
Jag förstår inte att det redan är natt, tycker verkligen inte jag gjort något alls idag
eller så har jag gjort jättemycket och jag tycker redan det är en ny dag.
Jag är inte säker.



/hanna honung

Kommentarer
Postat av: Theresa

TACK IGEN!!!

2009-12-13 @ 16:37:37
URL: http://www.theresaflodman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0