- sandcastle in the sand

Magsjuk. På bättringsvägen.
Varje hostning eller rörelse ger mig kvälningar.

Hade en feberdröm igår, på dagen om ugly betty.
Hennes syster är ju frisör och jag somnade nån gång när hon fixade nåns hår
och i min feberdröm så bara tuperade jag någons hår och ögonbryn
om och om och om igen, oavbrutet tills jag vaknade.
Jag hade sån panik. haha. Det var mardömsliknade!

Sen hade jag en på natten då jag och sanna var med i robinson, haha.
Men vi blev hemröstade på grund av att vi aldrig blev hungriga
men medans vi var där simmade vi med späckhuggarbebisar.
Sen promenerade vi hem till hagby där jag gjorde nutellamuffins
och strandman kom i en röd och glansig verision av hans amazon.
Sen drack vi gin på höskullen, det var fint men illamåendet gjorde sig påmint många gånger.

Nu ska jag försöka sova, i en kropp som gör så ont.
Imorgon hoppas jag att jag kan äta igen, för jag tror ingen vet sist jag åt ><

Puss/ hanna honung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0