- this is not how it ends

jag köpte ett nintendo wii idag. det funkar inte - jag är bitter.
eller det funkar men lasern (tror jag) bråkar och klarar inte av att läsa skivorna.
mailat dumma nintendosupporten.

jag har ätit ben & jerrys glass i sockor, inbäddad i täcket och tittat på snöstormen utanför.
ingen pepp på promenad eller buss ner till krogen. synd - jag är rastlös.

överväger att förflytta mig till sängen med scrubs säsong 7 - jag är trött
men har inget att somna för. behöver borsta håret, hittar ingen borste.
behövs klippas. ska sluta färga det, helt. DENDU.

saknar så många. går igenom 2009, framgång och motgång.
önskar jag hann träffa vissa personer en gång till innan nyår.
oböjligt! helt och hållet oböjligt, nästan.

börjat planera resa till usa, hoppas på att få med sanna. vore det bästa, nånsin.
lyssnar på imogen heap - det fixar allt :*
och planerat in nästa tattoo tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0