CamillZ0r is back!

Ja, jag är tillbaka! Efter denna mycket händelserika kväll så kände jag att jag fan var tvungen att sysselsätta mig med någonting. Alltså, låt mig bara säga att denhär natten har jag och Hanna fått ett bevis på hur nära vi faktiskt är och att det kan vara en ganska störd level av vänskap - men jag älskar det! Jag hade nog avlidit om jag inte fått dela med mig av allt till henne ;D

Det fick mig iallafall att tänka på något annat än pengar, räkningar och inkasso ett tag som är alldeles för påtagligt. Ungefär att det ska vara betalat idag, annars blir det att "vidta andra åtgärder". Någon som har 3000 att låna ut till mig såhär innan jul? Näe. Jag trodde inte det. Men det löser sig säkert.

I lördags var jag och Liza på Lucia movie night och var allmänt övertrötta, med vår juicyfruitorkester och spockified-moments! Det är en gåva att vara lättroad! Filmerna vi fick se var Up in the air med George Clooney, som var bra men rätt seg. Helt fel filmval för nattbio alltså. Liza somnade. Sen var det Old dogs, som var helt underbar, precis som jag förväntat mig! Jag skrattade så jag grät, kan ha varit en del övertrötthet där också, haha. Och sista filmen blev jag så besviken på, för personalen på SF hetsade som fan och sa att det var "en så sjukt efterlängtad film" och liknande, så alla började tro att det skulle vara Avatar eller Sherlock Holmes. Men så fort Nordisk film-loggan dök upp på skärmen sjönk mitt hjärta. Det var Snabba cash. Som typ gick ut på att de skrek "Jag ska knulla din mamma, din jävla fitta!" hela filmen, på tre olika språk typ. Liza somnade. Jag somnade nästan! Men over all en mysig natt iallafall.

I helgen funderar jag på att dra till Stockholm, om jag lyckas skrapa ihop cash. Och imorgon blir det stan med Hanna för att kolla skor och julklappar, typ! Så jag borde ju sova nu, eftersom att klockan är 03:15. Nåväl, ska väl försöka varva ner lite.

Smell ya later! ;*
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0