- Brittany Murphy

"Home is where my mom is"

Det här är ett citat som både jag och Camilla kan relatera mycket till.
Vi är båda väldigt familjekära personer, speciellt vad det gäller våra mammor.
Det här är sagt av Brittany Murphy, skådesperskan, som dog idag av akut hjärtstillestånd.
Helt ofattbart enligt mig. Precis som med Heath Ledger.
Det är personer man på nåt sätt påverkas av och har en relation till fast inte alls känner.
Jag tycker det är så hemskt att hon dog så nära jul också, och så plötsligt.
Och ung, 32 år -
vad jag har läst så var det hennes mamma som hittade henne dessutom.
Jag är glad att jag har kvar den del av henne som betyder mest för mig; filmerna hon medverkat i.
Känns töntigt att skriva om det som att man känner henne eller så
men jag vet inte, jag ville skriva om det ändå.
Jag gillade massor med filmer med henne så som; Stulna år, Uptown girls, Spun, Drop dead gorgeous, Devils Arithmetic, 8 mile och Just Married. Stulna år är en av mina bästa filmer genom tiderna.
Hon verkade vara en riktig solstråle och jag älskade hennes skratt <3 haha.

CLUELESS var min favoritfilm när jag var liten och den hänger fortfarande med :*








Kommentarer
Postat av: Skurken Sören

jag blev också rätt paff sådär. girl interrupted är ju verkligen golden. prr vi borde se den och ha en tyst minut för henne. Och de 15 personer som förfrös i polen under natten :c

2009-12-21 @ 06:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0