- BAJSHUVUD

idag har varit en relativ bra dag:
jag skrev nästan mvg på mitt religonsprov
och har varit på arbetsutbildning som gick sådär
jag vet verkligen inte om jag kommer vara en bra medlemsvärvare
visserligen måste man ju testa innan man vet
- Är det någon därute som har tips, kanske erfarenhet som medlemsvärvare?

Nu är jag hemma och myser i soffan iallafall, planerna är osäkra för kvällen
jag har en vinare i kylen men också choklad
så antingen blire utekväll eller hemmakväll, jag är helt öppen för båda
men mimmi kommer över och jag ska laga mat åt oss - det är bestämt!


Hoppas ni har roliga planer för kvällen

PUSS / hanna honung ♥


ps, rubriken var på beställning från camilla så från oss alla, till er alla - BAJSHUVUD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0