- beautiful secrets

Jag sov bara 3 timmar inatt men det gick bra att jobba ändå.
Nu sitter jag och mumsar i mig knäck och nutella - älskar att vara tjock <3
men ikväll blir det att sova tidigt, jobb imorgon också sen ska jag och pappa till ikea.
Hoppas jag hittar nån julklapp och/eller nåt fint till lägenheten, är i akutbehov av badlakan!

Idag har jag funderat en del på mål med 2010.
Jag har kommit fram till att jag vill;
  • börja plugga nån gång under det året, kanske i en annan stad?
  • Jag vill helt klart resa till barcelona, och kanske tågluffa i sommar.
  • Jag ska fortsätta med att utvecklas, kanske fortsätta med terapin?
  • Jag skulle vilja testa på något mer jobb, helst inne i stan.
Har ni några mål med nästa år? Några drömmar som det är dags att uppfylla?
Om någon säger/tänker; gå ner x antal kilon eller "hitta kärleken"
så är ni portade förevigt >< UÄH.

Sovdags!!

// hanna honung

Kommentarer
Postat av: Theresa

Kunna jobba heltid med mitt bästa jobb. Skaffa en mops?

2009-12-01 @ 18:00:26
URL: http://www.theresaflodman.se/
Postat av: DONNIE

sjukt bra mål!! ^^ en liten mopsis!

2009-12-02 @ 12:50:05
URL: http://donnieochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0