- Drowning myself is a game I play

Efter en del kaos så gjorde jag inget av det jag skulle göra idag
men jag fick väldigt fint sällskap av Liza
som fick mig att inse att Nintendo - det ska ett av mina djur heta.
Jag har varit så extremt sugen på att skaffa hund den senaste tiden
eller sen jag upptäckte mer och mer vilka raser jag vill ha.
Gjorde ett test på vilken ras som skulle passa bra med mig på;
http://pedigree.se/whatdog

Jag fick två av mina favoritraser; tibetansk spaniel (som är en av mina drömhundar)
mops (!!) och kleinspitz/dvärg spets som är en så fin hund enligt mig.

Nu ska jag drömma om den tiden då jag har råd och tid och kunskap för att ha hund.

Puss //hanna honung


ps, dagens regnbåge går till Liza för en fin insats och tålamod med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0