- in the middle of the night

det var en fin kväll som jag avslutade med vitlöksstekta pommes och teve
jag fryser men mysit ner mig i soffan med filt och ciderglad hjärna
jag filmade när folket sjöng karaoke och bjöd camilla på en välförtjänt öl

imorgon skulle jag jobba men tror jag ger upp den tanken
för imorgon och på fredag skulle jag hinna:
  • utbildas för min provanställning
  • gå i skolan
  • gå på en till arbetsintervju
  • jobba på mitt andra jobb
och alla saker är flera timmarsgrejer och krockar
jag hade helst velat hinna gå och simma också,
om jag får mer än 3 timmars sömn en natt hade varit kickass! 


godnatt /hanna honung ♥

ps, det är skönt med internet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0