- Mat

Ikväll var jag på mötet, gick vilse a lá liza och fick promenera runt i regnet
vilket min sjuka kropp inte uppskattade.
Jag var alldels slut och febrig när jag kom fram, hjärtat slog som tusan.
Jag blev svimfärdig och svettig men hann återhämta mig sån tur var.
Efter mötet kom min mamma och hämtade mig och tog med mig till MAX
där pappa och min bror och hans flickvän mötte oss - suprise! ^^
Vi hade det mysigt och pratade om allt mellan himmel och jord.
Pappa hade också fixat en söt verktygslåda åt mig och min lägenhet - tack pappa!

Resten av kvällen spenderades framför datorn med filmen; Julie & Julia
Verklighetsbaserad och handlar om mat.
Under sjukdomen har jag inte kunnat äta så mycket mer än mitt potatismos och frukt
så jag har tittat på matfilmer så som; ratatouille och kärlek på menyn (No Reservations)



Amy Adams förvånande mig igen, genom att verkligen blivit en bättre skådespelare.
Och Meryl är alltid fantastisk :* så det blir en 3/5
eller egentligen 2,7 eller så men ändå


Puss och godnatt /hanna honung

ps, GRATTIS SANNA TILL JOBBET! du förtjänar det!! :* :* :* SAKNAR DIG! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0