- Material Girl

Hej!

Min dag har inte varit lika dramatisk idag, inga knivar som blivit upp dammsugna.
(jag vet inte om det ordet finns men jag gillart!)
Dock var jag nyss ute men mina sopor som stått i hallen och väntat på mig i några dagar
jag tänkte medans jag ändå var ute att jag skulle ta en kort, lugn promenad runt huset bara
men det är nåt sorts galej med traktorer utanför mitt hus så många grannar är ute
men jag hamnade i blickfångsten när jag var ute och snurrad och inte kunde bestämma mig

1 - För det första har min hörlurar gått sönder </3

2 - Jag kunde inte bestämma vilket håll jag skulle gå åt och min grannar stirrade på mig
när jag sprang omkring i cirklar, byxlös i panik oförmogen att ta ett beslut så jag gick in igen

3 - Jag är sjuk och förvirrad. Trött i kropp och sinne.

Nu är jag iallafall hemma, i tryggt förvar från galningar och frisk luft.
Idag är det tydligen Madonna som gäller i mina högtalare

Det är såhär jag tänker på henne oftast från filmen Who's that girl -
http://www.imdb.com/title/tt0094321/

det börjar bli dags att laga mat idag igen och duscha

//hanna honung ♥

Kommentarer
Postat av: maja.

haha ja dom flesta bilderna ser jag vem som är jag, men vissa bilder när vi är riktigt små så måste jag fråga min mamma, för hon vet alltid haha.

Jag gick till min systers skola en gång och låtsades vara henne. Många gick på det haha.

2009-11-19 @ 14:04:14
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0