- new ground

idag har varit en hyfsat produktiv dag
jag fick bra nyheter från mötet och ska testjobba som medlemsvärvare
sen har jag fixat internet också och det är awesome!
jag känner mig duktig och som att jag testar mina vingar lite
står på egna ben, aningen skakiga ben men oj så bra det känns

ikväll är det queerbar som gäller och jag ska få träffa sonja
har inte träffat henne sen maskeraden >< så hon har varit saknad
men jag är så pepp på att träffa alla andra såklart också! :*

jag funderar mycket på vad jag ska göra med mitt hår
det har blivit sjukt slitet som från ingenstans
jag känner för att förlänga det men jag måste nog klippa det lite innan
för annars kommer det se ut som skit - uh!

nu ska jag försöka få i mig frukost, eller lunch
BRUNCH IT IS.

puss :* /hanna honung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0