- Nintendo :*

Hej!

Jag kan inte fatta att det är fredag, jag vill bara sova
trots att jag försov mig imorse och missade min enda lektion ><

Överväger att gå på bio ensam ikväll; paranormal activity kanske?
eller 2012, trubbel i paradiset? Alla som börjar vid nio så det är skönt.
Jag saknar Royalbiografen :*
Annars tänker jag nog bara somna framför teven.

Imorgon ska jag och min bror åkte runt stan i jakt på nintendo wii
som jag bestämt mig för att köpa. Jättedumt tror jag!
Jag har ju inte direkt råd men planerar att lägga ut massor av pengar på det.
Men det får bli min julklapp till mig själv.
Och min bror ska få hjälpa mig med vad jag behöver och sånt, he've got the skillz.

/hanna honung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0