- Nintendo

mycket spännande saker som är på G just nu i mitt liv
imorgon så har jag ett möte som jag hoppas ska gå bra
och ikväll ska jag ringa sanna och titta vad hon tycker om en av mina idéer

jag kunde inte sova inatt heller, har jobbat tre dagar nu och ungefär sovit 6 timmar ><
det tar på alla mina krafter men jag försöker hitta nya genom att planera in roliga saker i vardagen
jag och sonja ska till exempel köpa ett biokort till elektra <3
och idag har jag börjat på en julklappslista, både saker att köpa och önska sig
högst på min lista ligger ett nintendo 64


det vore så awesome och jag är oslagbar i mario kart!
det är en utmaning till alla er, så känn er manade att köpa det till mig
- vet någon förresten vart man kan få tag i det i bra skick?

puss :* /hanna honung

Kommentarer
Postat av: Freddish!

eheheheh du slår mig inte i mariokart! EVER BIAAATCH! OCh ja, jag antar utmaningen!

2009-11-11 @ 00:07:01
Postat av: DONNIE

åhå! det är en utmaning! LET'S GO!

2009-11-11 @ 14:18:21
URL: http://donnieochfrank.blogg.se/
Postat av: frankie

snigel har mitt ;(

2009-11-17 @ 16:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0