- the kid in you

jag är så trött just nu att jag bara sitter och gäspar
minns inte ens vad jag skulle göra eller prata med mamma om när hon ringde upp
glömt att äta idag också, och dricka förutom ett glas mjölk till frukost
jag har bara fått i mig en macka på morgonen och en clementin på kvällen
men sanna hetsar på hela vägen från barcelona att jag ska gå och äta nånting
så innan jag lägger mig borde jag få i mig yoghurt eller en banan iallafall
jag försöker locka henne med; om du slutar röka, börjar jag äta!
fin deal eller hur? :*

idag har varit en mysig dag, som mest utspelat sig i staden
jag mötte en haltande liza på stan och sen gjorde hon mig sällskap till intervjun
det var ett roligt möte och jag hoppas att jag får en chans där senare
men efter att ha tänkt på det (HELA) dagen så känns det som att det inte passar mig just nu
för det är ett heltidsjobb och jag behöver plugga nu när jag har lusten att göra det

sen drog jag och liza vidare till badhuset och plaskade runt i någon timme
mysigt och roligt som fan - bra för hälsan på alla sätt <3
vi tillochmed lyckades med att basta i säkert 7 minuter
vilket nog är ett rekord för båda oss två
men ungefär såhär såg jag och liza ut när vi lekte omkring

(bilden från google)

nu ska jag sova
saknar alla er som inte är i västerås
och även er i västerås som jag inte hinner träffa

TA EN BANAN OCH VAR GLAD :* /hanna honung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0