- Träd i magen

Inatt sov jag högst 2 timmar..
Sömnproblemen är på väg tillbaka antar jag. Typiskt!
Men jag trotsade naturlagarna och gick ändå upp kl.6
ännu konstigare är att jag mår bättre när jag sover mindre;
jag blir trevligare och gladare och arbetar bätte.
Jag funderar på om det är för att jag vill hem och sova?

Iallafall, idag på jobbet så åt jag en clementin/mandarin/satsuma
och råkade själva en kärna!!!
Jag vet att det är teoretiskt omöjligt men jag är så nervös
för att det ska börja växa träd i min mage
och det är ingenting jag är sugen på. Helt ärligt!

Nu ska jag sluta oroa mig för små träd i magen
och sova lite innan jag beger mig hemåt
för ikväll kommer tjejerna över och det blir alkohol!

/hanna honung ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0