- Vänner

hej!

jag ska tillbaka till min internetlösa värld strax
och jag har inte hunnit ladda med mig nya serierna </3
jag mår väldigt konstigt nuförtiden och har varit lite av ett svin mot människor i min närhet
det är jag ledsen för och jag ska ta det lugnt ett tag nu
jag är så tacksam att jag har massor av fina vänner som lyser igenom och förstår just nu
ni lyser verkligen igenom mitt konstiga humör

jag saknar camilla så mycket, jag har paxat henne när hon kommer hem. PIXPAX.
imorgon ska therese också trilla in och hon har inte sett lägenheten så det ska bli riktigt roligt
jag och liza planerar en tacolunch i veckan också och nånstans mellan allt det här
så ska jag plugga ihjäl mig till mitt STORA religionsprov på fredag >< IIIH.
vilket ger mig ännu mer respekt för sonja och hennes tentor; du får en guldstjärna av mig

en annan solstråle är att sanna kommer hem över jul
och kusin ludde - båda dessa personer gör mig lugn och bra :*
jag hoppas på mycket bio och mys under dessa vinterkvällar
inomhus med varm dryck och ljus i alla fönster
iiih, jag älskar jul och december

PUSS PÅ ER :* /hanna honung

Kommentarer
Postat av: Sanna solsken

PUUUUUUUSSSSSS!! <3

2009-11-04 @ 19:01:47
Postat av: Skurken Sören

gud vad jag längtar efter julen, och dom där två lediga veckorna! its gonna be SWEET!

2009-11-18 @ 00:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0