- Vouge

Idag har varit en mysig dag.
Det började med att jag tog mig ner på stan i jakt på julklappar.
Jag hittade två stycken, en till mamma och en liten till syster
dock hittade jag inte den utvlada klappen till camilla som jag redan skrivit rim till ><
Jag och Liza gjorde sällskap runt på stan, mest shoppades det till oss själva, hihi
Verkligen jättelängesen jag kände att jag kunde SHOPPA
eller viljan men fan vad roligt det är. Ny hobby! (dyr hobby)
Sen lunchade vi på Gränden då vi möttes upp av min lille mamma också ♥
Jag följde med mamma till maxi sen där jag köpte ett ljusnät till min balkong,
det är så fint och mysigt nu. Ska dock försöka införskaffa lite mer julpynt.
På kvällen trillade min syster in hos mig efter några om och men.
Vi åt pizza och kollade på tecknat, riktigt mysigt. Old times.

Nu ska jag titta lite på greys anatomy och lyssna på mina festande grannar.

Pussgodnatt //hanna honung

Kommentarer
Postat av: Freddish!

Jag har också påbörjat julklappinhandlingen!

En är redan köpt ochjag tror jag ska köpa resten på inbternet! Jag är så sjukt fattig denna månad, så jag kommer vara sparsam med julklappar i år!



PS. Jag kommer nog till Västerås fredag till lördag!

2009-11-30 @ 09:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0