desperate hosewife

jag har varit sjukt dålig med bloggandet, jagvet. men jag har liksom känt lite att ingenting händer i mitt liv - så det finns inget att blogga om. det är ju en dum tanke, egentligen. men nu sitter jag i stockholm, har haft serietisdag med bland annat bästa big bang avsnittet på länge och nu lyssnar jag på lady gaga och pratar med hanna på msn! jag är rastlös och ville verkligen åka in till stan idag, men mitt pendelkort har gått ut och jag har inte råd att fylla på det. sjukt sugen på vin är jag också!

i brist på annat har jag stylat mig sexy, så jag ser ju iallafall fabulös ut trots tristessen ;D imorgon tror jag emma kanske kommer till stockholm och ska gå på gayklubb, jag är frestad att följa med. annars är det nån transgender manifestation som jag kanske kan locka med freddie på! känner att morgondagen på något sätt borde gå i regnbågens färger iallafall!

jag funderar på att käka lite mer sallad, vi (läs: ludvig) gjorde en grymt god mozarellasallad igår som jag hetsäter med vitlöksdressing. men först, kanske dagens första cigarett, så får jag dessutom chansen att använda mina ugg's som skulle se smashing ut med min outfit ;D jag har på mig korta grå shorts, med leggings, ett svart tajt linne, med ett stort svart långt linne över, och en kort svart jacka med korta ärmar över. och svarta fläthårbandet! i brist på kamera, haha. underskatta aldrig kombinationen ord - fantasi!

sssssssmokin'! och jag menar det både som verb och adjektiv, mina vänner.
smell ya later!
/CAMILLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0