Message from Starfleet, Captain.

Inatt drömde jag att jag hade sex med en brud som var utklädd till bumblebee (från transformers). Konstigt nog kom jag inte i sömnen, utan slutade när hon var nöjd. Skumt. Jag har börjat ge upp på sex även i mina drömmar. Det känns rätt sorgligt!

Jag har spenderat hela morgonen under ett täcke i saccosäcken, framför teven. Kollat på You, me and Dupree och ätit nästan en hel burk med Ben & Jerrys chunkey monkey, det var awesome. Jag vet inte alls varför, men jag älskar såna moments när man bara får grisa runt lite. Jag spillde glass på Ludvigs t-shirt, ska försöka gömma den i tvättkorgen ;D haha. Mina saker ligger överallt på golvet, så jag kanske borde plocka undan lite.

Idag går planerna way isär. How way? WAY way! Å ena sidan kommer Emma till stan och erbjuder möjligheter att förtära alkohol, vilket jag har varit sugen på i flera dagar. Drack nästan baileys till frukost liksom, haha. Å andra sidan ville Freddie hänga, vilket vore coolio som fan! Men det tredje och jobbigaste valet, som jag antingen kommer välja, involverar att stanna hemma i norrviken idag igen och ta itu med saker som verkligen behövs ta itu med.

Idag har jag börjat fundera på att stanna i Stockholm över helgen. Jag vet inte alls varför, fick nåt infall. Vore soft om kanske några västeråsmänniskor kom hit och festade loss! Jag har inte bråttom hem, ändå.

Vad ska jag roa mig med nu? Rastlös tjej. Kom hit och underhåll mig!
Puss!
Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0