- I'm on my way

jag och camilla har haft en fin och mysig dag på stan
att jag blev galet övertrött och sockerhög förstörde inget
för mig iallafall ;D jag fnissade, eller ja ... skrattade hela vägen hem
med undantag när jag höll på att somna

vi hittade skor åt camilla och alternativ åt mig
ska bestämma mig tills på fredag, som senast
och av någon underlig orsak så är mitt hår
bestämt sig för att vara lockigt just nu
detta är dock ett mysterium haha

imorgon är planen vuc och möte så det blir bra
innan det ska jag nog ut och höstpromenera

nu ska jag sova till Spirit - hästen från vildmarken
det var en av mina frihetsfilmer när jag var yngre
och kände att jag satt fast och jag <3 den
jag känner att jag klarar vadsomhelst när jag ser den
och jag behöva den känslan just nu när jag tar ett steg framåt
http://www.youtube.com/watch?v=iRVk0dgOOOQ&feature=related
(bryan adams har gjort soundtracket)

Puss på er gullungar nu ;*
/ hanna honung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0