- good morning starshine

sjukdom på hög nivå nu, det bästa sättet att börja oktober (NOT) haha
camilla försvann tidigt imorse, för att jobba - duktiga tjejen
jag drömde om flogsta och fotograferingar inatt, hög mysfaktor.
jag är hungrig och vill äta men kan knappt svälja
jag glömde köpa blåbärssoppa igår dessutom så det blir bara te med honung
det blir tjocka stickade tröjor och sockor för hela slanten idag
en annan mysighetsfaktor idag är att jag har lite nya avsnitt att titta på

idag kommer mamma hem så jag ska försöka hitta orken
och den sista kraften för att städa upp i huset lite.

PUSS/ hanna honung (big bug)

ps, är david gallagher (från sjunde himlen) och peter gallagher (the oc) släkt?
jag hittar ingen info om det men dom har efternamnet och ögonbrynen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0