- 9 crimes

dagen blev inte som planerat men väldigt fin ändå
blev impulsivt hämtad av therese i hennes bil och vi begav oss mot stan runt 14 tiden
vi skvallrade och utbyte nyheter om våra liv i bilen
sen hade vi picknick på arbetsförmedlingen och utanför där hittade jag: LIZA OCH MIMMI
det var lycka serverat på guldfat så jag mötte upp dom vid en gunga som har många minnen
vi busade omkring och klagade lite över större och mindre problem. väldigt mysigt!

sen blev det möte och det var bra. jag fick i mig lite mat i form av smörgåsar och fruktsallad
hur gott som helst men det var lite jobbigt på slutet men som sanna och jag sa en gång i tiden:
om det inte känns så räknas det inte
på vägen hem såg det ut som det snöregnade och en kvinna åt clementiner på bussen
så vintern närmar sig med jättekliv och julafton

det har varit damien rice hela dagen och det får fortsätta så

HANNA OCH LIZA snodd av mimmi

puss på er  /hanna honung

ps, jag saknar flogsta och familjen där och vanorna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0