- a case of you

jag har hört två joni mitchell låtar i mitt liv, vad jag vet
och jag älskar en av dom
för mig handlar den om familj
http://www.youtube.com/watch?v=5g2GIM4c4Fg

jag är uttråkad men har ingen ork, det är min värsta känsla tror jag
rastlös men trött typ, för man kan inte göra nånting åt det
eller jag kan inte iallafall; för just nu vet jag att jag måste göra det jag gör
och har gjort heeeela dagen men fått mig en dusch nu iallafall och känner mig lite fräschare
jag älskar dessutom höstduschar:
det regnar utanför och så har jag släckt i badrummet så bara... försvinner jag
det är terapi för mig, långa varma duschar tar jag bara när jag mår dåligt
haha, jag kom att tänka på dig när jag duschade och fnissade så mycket att jag var tvungen att sätta mig
(jag tappar balansen väldigt lätt, speciellt när jag skrattar)

// hanna honung

Kommentarer
Postat av: sonki!!!

åh jag växte upp med henne!

i could drink a case of you är faktiskt en favorit!

oooh canadaaaaaaahaaaa

2009-10-04 @ 00:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0