- Autumn cold

hejhej bloggen ^^

haha känns konstigt att blogga, det är fortfarande nytt
idag så har jag jobbat och det kändes så bra
är så förväntansfull med vad jag ska lägga dom här pengarna på
det känns så värt och bra - äntligen!
och nu börjar jobbet falla på plats och fixat flytthjälp tills nästa helg
fint att jobba på emballage med starka killar när man ska flytta
som enbart vill ha pizza för att bära mina tunga saker
för tre trappor utan hiss - puss på er :*

nu ska jag duscha, för jag har skrubbat toaletter
och luktar svett och emballage
har hittar fler wannabe-dreads i mitt hår
så dom kan behöva en omgång balsam
ska snart in till stan och leta efter höstskor
kanske också satsar på uggs i år
jag och camilla är sååå efter hihih


PUSS /hanna honung

Kommentarer
Postat av: Freddish!

Så det är bestämt nu, Du ska flytta? :)

2009-10-07 @ 15:49:48
Postat av: DONNIE

ja, väldigt bestämt. HEJA ^^

2009-10-07 @ 23:48:58
URL: http://donnieochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0