- dan före dan före dopparedan

Hallå!

nu är det packningsdags, jag och mamma sitter redo med lådor och silkespapper
så nu är det på riktigt - vilket går uppochner i hur det känns
en del av tiden så vill jag sååå mycket, bara nu nu nu (97% av tiden)
men ibland så känns det jobbigt och sorgligt, som ett avslut
vilket det är och i regel så är avslut rätt sorgliga

min dag har varit rätt fin, lång men fin
när jag jobbar så lyssnar jag på P3 och idag så fnissade jag något så otroligt till programmet Christer
och dagens ämne var; det där var inte så snällt gjort
http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?programid=3130&artikel=3164896
jag och mamma skrattade så vi grät när jag senare berättade för henne om folk som drog av varandra öronen
och slängde hundvalpar från äppleträd (sry camilla) speciellt då jag har fyra morbröder
som troligen skulle ta VM SM OS och alla andra guldmedaljer som går att vinna i rackartyg
så vi delade egna historier för varandra och det blev ett bra avslut på jobbardagen.

dags för packing och matlagning, puss på er /hanna honung :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0