- eet

Jag är stressad och trött men har haft en jättefin dag med liza
vi drev omkring på stan, gick på fame;
jag blir alltid glad av sång, dans och feel good.
jag fick känslan av att man kan klara vadsomhelst och det är aldrig fel!
Sen började min mage kurra så vi åt subway på mcdonalds - mixin' it up!
Flytten börjar närma sig med enorma steg och jag har knappt tid att packa
eller jag har ju varje dag fram tills fredag men jag har jobb, möten och skola varje dag också
så jag kommer behöva ett lass med nissar som kan packa åt mig

På bussresan hem regnade det väldigt fint, det såg ut som stjärnfall/snö
vilket påminner mig om att det blir kallare och mörkare varje dag
jag har en känsla av saknad och tomhet, tror jag saknar sanna
och det känns inte alls bra att vi inte kan fira våra traditioner
jag vill fly lite just nu, så mycket som ändras och jag klarar inte helt av det


You’re using your headphones to drown out your mind
It was so easy, and the words so sweet
You can’t remember


godnattpuss/hanna honung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0