- fångad

idag är allting lite bättre och finare
men vem vet, det hemska bittra kanske spökar fortfarande?
jag har varit så trött att jag tvivlar på att jag gjorde någon nytta alls på jobbet
jag höll på att somna ståendes och funderade allvarligt på att testa en ögondusch
lite bara för att det vore hemskt roligt och lite för att bli pigg
lunchen bestod av en banan, man ska verkligen inte köpa soppor >< never again!

jag sitter och väntar på bussen medans det spelas ny höstmusik, tack sanna!
våran önskning gick i uppfyllelse <3
jag ska mysa runt på stan med theresa sen hem och bara sovasovasova

SAKNAR ER :*

/hanna honung

Kommentarer
Postat av: Sanna Solsken

ih du maste skicka skivan till mig pa nat satt!!! kan smyga in den pa carles dator haha.

2009-10-30 @ 12:48:31
URL: http://alexkidd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0