- Film film film

sjukdom går inte åt rätt håll alltså - fortfarande bara te som gäller
dock åt jag och liza massor av snacks, tjockisar <3
men jag kommer iallafall med filmtittandet när jag inte har tid att supa

17 agian - jätterolig faktiskt. över förväntan! bra skådisar och helt okej story 3/5

year one - precis som förväntat; en skrattfest. jag skulle gifta mig med.. alla i den filmen 3/5

i love you, man - jättemysig film och väldigt rolig som jag & camilla ville se när vi var i irland
så den har legat på listan "att se" väldigt länge 3/5

sen några till härliga men inte nämnvärda filmer.
jag kollar på the big white dock just nu och den har hur många bra skådisar som helst i sig. LOVE IT.

saknar min candy; skickar pussar till stockholm :*

/// hanna honung

Kommentarer
Postat av: candy

jag gillade också 17 again, såg den typ förra veckan! över förväntan! ;* saknar dig babe!

2009-10-03 @ 15:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0