- hallelujah

Godmorgon!

idag känner jag mig inte alls lika stressad, bara lite
jag sitter och läser mitt horoskop och får mycket mindre dåligt samvete över att jag är ledig:

"Borde du inte ha lite ledig?
Om du inte redan planerat det, så undersök,
om det kanske är möjligt att ta ut bara ett par dagar"

och som alla vet måste man göra som horoskopet säger haha
jag läste även camillas fast jag har för mig att man inte borde läsa varandras
så tyckte jag att hon borde lyssna på det också och komma och hjälpa mig att packa

"Även om du är upptagen och har många saker på din dagordning,
så får du inte glömma att avsätta tid till dina närmaste vänner
"



/hanna honung

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? / fröken bitterfitta

2009-10-12 @ 13:24:46
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0