- hemma igen

skönt att vara hemma även om det bara blir en snabb visit
jag ska magiskt sätta på mig ansiktet och sedan få i mig någon sorts föda
skolan var bra och jag är pepp igen, allt tack vare min fina lärare
jag lärde mig nya saker om kristendomen, judendom och islam
jag skippade ju vuc igår men av att ha lektion med min lärare blir jag ännu mer pepp på att söka fler kurser

"Se till att avsätta lite tid den här helgen,
då du bara kan vara dig själv.
Så kan du samla dina tankar och fatta ett beslut.
"

jag antar att jag har ett beslut att fatta, spännande
det låter som att det är värt att ta lite tid för sig själv för att inse det

nu ska jag tydligen åka till stan igen
haha PUSS/ hanna honung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0