- He's just not that into you

Jag tittade nyss klart på den filmen, och jag gillade den starkt
+ att jag älskar filmer där alla karaktärer har ett band, som love actually
när flera personers liv och historier blir ihopflätade utan deras kunskap
och mycket bra skådespelare och fin handling som lämnade mig med flera tankeställare
bland annat om kvinnor i ett manligt samhälle - vilket jag hatar att erkänna; ibland är det sant
men jag tycker det vänder i filmen ändå fast jag ska inte säga för mycket om mina tolkningar
även om den är en feel good-film så är det inte det, på ett sätt tror jag
jag är iallafall övertygad om att vi alla är undantaget, och inte regeln :*

3,8 av 5 tror jag med en guldstjärna i kanten /hanna honung


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0