- Idoljävel

jag har aldrig blivit besviken på denhär idoljuryn men som ikväll lät
den kanske sämsta och minst kompetenta sångerskan nånsin få en chans
framför Moa och Car...nånting, vafan hette hon? skitsamma.
(sjukt duktiga tjejen med ibland fula håret och ibland sjukt snygga håret duvet)
CAMILLA liksom. äckel idolcamilla som jag hatade från första stund
och det syndes ju på juryn hur mycket dom ångrade sitt val
- IDOLCAMILLA, HUR FAN KAN DU SLAKTA HALLELUJAH?!
den är underbar dock uttjatad i dessa sammanhang
och efter AMANDA JENSEN föll ner på scenen och sjöng den borde den förbjudas att göras i idol
för du och ingen annan kan göra om det. så sluta! JÄVLA SCHLAGERFJOLLA (och jag älskar schlager)
som slaktar varenda jävla låt. ilska. ilska. ilska. SLUTA. hoppa av och ge din plats till någon annan

det handlar mest om hur duktiga dom som inte fick chansen var egentligen
och idoljuryn kommer få ångra det länge, det kommer krävas mycket av camilla att väga upp för det här.
(jag tror inte det går men motbevisa mig gärna)

Jon, puss på dig och det här var nog bäst - för nu kommer du kunna få skivkontrak och göra dina egna låtar
vilket är det du gör allra bäst (och min mamma röstade säkert 7 gånger på dig)
vi hejade på dig

jag tror inte jag kommer kolla mer på idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0