- kanelbullensdag

idag är det bak hemma hos mig för att fira bullen - dock mest vaniljbullar LOVE IT <3
jag minns när jag gick på högstadiet och började använda parfym
då hade jag ENBART vaniljparfym, i flera år och när jag gick omkring i korridoren
så brukade folk reagera med; ååååh! vad sugen jag blir på bullar
gamla goda tider minsann

dagens låt som spelas hos mig:
http://www.youtube.com/watch?v=N-mqhkuOF7s


har tittat på Step up idag (dendär dansfilmen) med Channing Tatum
jag kan inte för mitt liv bestämma mig om han är snygg eller inte
filmen var rätt... lame, det kändes som att den verkligen hade kunnat vara bra
men den är godkänd, för att jag blir så sjukt imponerad av folk som kan dansa
(jag kan inte men envisas med att göra det ändå)


/// hanna honung

Kommentarer
Postat av: sonki!!!

åh totally <3 beirut vi älskar. hade glömt hur höstig den här låten är. puss.

2009-10-05 @ 15:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0