- landet ingenstans

jag tittar på peter pan just nu och oj, vad jag älskar honom
trots att han ser lite läskig ut men mest älskar jag dom vilda pojkarna ;*
vissa vänner vet exakt hur mycket vi älskar the lost boys
haha, så mycket att vi startade ett "band" som var kallat just det
jag älskar att komma ihåg sånt och minnas hur fint det kändes.

halsen bråkar fortfarande men vilken mysig dag
jag inser hur konstigt det är att vara hemma på lördagar
jag har fått ett antal fyllesamtal, självklart väldigt uppskattade <3
det har varit filmkväll hela dagen
jag och min mamma hade mys i soffan och fixade snacks
som ni kan se på bilden - mums
(haha, camilla är säkert avundsjuk nu så äre när man lämnar sin BFF hemma, sjuk)



jag ska sova snart och drömma om landet ingenstans,
hoppas att jag blir frisk imorgon (jag vill jag vill jag vill)
men det verkar inte ens som att honungste kan slåss mot denhär sjukdomen - DAMN YOU

/// hanna honung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0