- last call

Nu är jag väldigt trött, den här dagen känns som minst två
jag har iallafall mysit ner mig i fåtöljen nu medans mamma tittar på film i soffan.

jag flyttar imorgon efter skolan och det känns... mycket, jag vet inte vad men det är mycket
jag tror jag vill minnas alla dessa känslor jag haft den senaste veckan;
det har pendlat mellan att vara överlycklig och vilja skrika av frihet och frigörelse
till att vara förkrossad och känna att jag aldrig mer kommer vara en i familjen
jag har knappt sovit på minst en vecka, jag har jobbat från kl.6 till 16 sen gått hem och packat
eller tittat på det som behöver packas och tänkte "du borde packa, du borde packa"
jag har känt mig stark och organiserad
men även så svag och liten
även om jag varit tillfreds med att jag inte är barn längre
så känns det verkligen som att jag klipper av alla band med barndomen just nu
(men det är bara för att jag är överkänslig och drama queen)
jag är extremt tacksam att jag kommer ha camilla med imorgon, som stöd :*


äsch, nu ska jag sluta. jag har inte fixat internet till lägenheten än
så vi märker väl när vi hörs ;*

/hanna honung

Kommentarer
Postat av: Freddish!

Åh, min lilla flicka har blivit stor!

Det kommer gå bra! Puss och lycka till :*

2009-10-16 @ 10:42:40
Postat av: Anonym

Hoppas du får en grym helg! :D Vad har du gjort idag då? :)



Btw, ska vi följa varann via bloglovin? :)

2009-10-16 @ 17:05:53
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Sanna Solsken

aaaaaaahhh NU forstod jag!! jag hade precis skrivit fardigt hela kommentaren om att jag inte forstod 10 orsaker att hata dig-kommentaren men nu fattar jag. haha, ja. tio orsaker att hata honom. eller alska. fast nej. eh. puss!

2009-10-19 @ 20:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0