- love song

Här är söndagens resultat med bullar!!
det blev hur mumsigt som helst dock ser det nästan ut som det är saffran i dom på bilden
vilket det inte var, bara massor av kanel och vanilj - mest vanilj

ikväll har jag och mamma mest suttit och myst i köket;
lagat pannkakor (som inte blev helt lyckade då jag älskar riktigt brända pannkakor)
spelat kort och pratat om nästa veckas fina planer
jag ser så mycket fram emot det att jag måste hindra mig själv för att vara så glad
för det känns inte som att nånting kan vara såhär bra

jag tänkte planera in en ordentlig camilla-dag om hon har tid för mig
jag kan "baka" valfri smet och låsa in oss med valfria filmer
som kan övergå till alkohol eller valfri aktivitet
om jag kunde så skulle jag skriva en kärlekssång till dig nu
love you, candycake :*




Puss/ hanna honung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0