- melodies of life

Jag hade en väldigt mysig dag med camilla idag och jag känner att vi fick mycket gjort, faktiskt
dock har jag massor av andra blandade känslor i kroppen - gamla och nya.
Imorgon blir det att jobba iallafall, hur trött och stressad jag än är så måste jag
jag längtar tills lägenheten börjar falla på plats så jag och camilla kan gömma oss där
och hon var verkligen supersnygg idag, som ni kunde se i hennes inlägg ;*
dagen bjöd på många skratt och dumma kommentarer, oslagbart!

-

jag saknar dig, massor
och vissa dagar bränns det
och känns så mycket mer
fast det är egentligen inte dig
det är känslorna
så starka och fina
jag undrar om jag nånsin kommer tillåta mig själv till det igen?

-

jag ska sova nu, för imorgon ska jag på riktigt jobba kl.6 haha /hanna honung






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0