- Rain

folk som använder paraplyn är dumma
seriöst, varför? det blir ju bara värre
man blåser ju nästan bort och man får bara mer regn på sig
för det rinner på en och man kan inte se nånting
för man måste hålla paraplyt framför sig
hur dumt som helst men totally värt det
för att sitta och mysa med camilla i regnet

varje gång, alltid
och regnet är ju jättemysigt
kalla lår bara, enda nackdelen
(förutomdummaparaplyt)
jag är glad att både jag och camilla
överlevde vägen hem för vi pratade
om skräckisar och död haha

nu ska jag sova för jag ska upp och jobba kl.6 imorgon
PUSSOCHGODNATT/ hanna honung

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hejsan! Tittade bara förbi och ville bara lämna ett avtryck! Fin blogg du har! :D

2009-10-07 @ 03:39:40
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: sonki!!!

men lame kille. krävs inte mycket för att se att den här bloggen skrivs av två personer. någon tog sig visst tid att läsa här.

2009-10-09 @ 00:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0