- rammstein

Idag har jag jobbat heeela dagen känns det som, i mina fötter iallafall
jag är så trött och längtar efter helg; alkohol och mys vill jag ha!
Har funderat rätt mycket idag på vad jag kan klä ut mig till på halloween, förslag?
Idag har folk (eh. ni vet vilka ni är) läst mina tankar flera gånger, sjukt obehagligt


HAHAHAHA
camilla skickade denna länk till mig!
http://www.qx.se/noje/12041/rockband-slapper-dildobox-med-medlemmarnas-egna-avgjutningar

nu sitter vi och jämför med denna bild om vilka "happy sticks" som matchar med vilken snubbe
faktiskt extremt roligt tisdagsnöje när man är helt slut och skrattar åt vadsomhelst.


Vad tror ni? ;D FNISS.


puss på er :* /hanna honung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0