- SO LONG, MARIANNE

Väldigt fin helg, tycker jag <3
Jag och camilla har hängt i nya lägenheten hela helgen.
Det gick fort att få in alla grejer - tack vare min fina bärhjälp!
Sen har jag och camilla tillochfrån hela helgen att växla mellan alkohol och uppackning
Liza har också varit förbi en sväng med alkohol och sovit in min "soffa" :*

jag är fruktansvärt trött och det känns helt fel att vara hos mamma just nu ><
konstigt nog! jag har ju bara bott i nya lägenheten en helg, saknar den dock massor redan.

Måste dra ner på mina samtal till barcelona, blir dyra räkningar men så stark saknad efter min syster
jag ska jobba massor denhär veckan och ligger redan efter, hur det nu är möjligt haha.
så veckan kommer vara mycket jobb, möte, skola och sen hoppas jag att få mysa med sonja i helgen
och gärna massor med liza - bio kanske? en andra dejt? ;)

Puss på er :* /hanna honung


Kommentarer
Postat av: Freddish!

Åh, jag trodde jag såg Sanna idag på tågstationen i Jakobsberg, jag vart jätteglad och sen upptcäkte jag såklart att det inte var hon.



Jag känner mig jättestressad, håller på att packa inför avresan imorgon och jag är jättenervös att något ska gå fel. haha!



Ha det gott PUSS

2009-10-20 @ 19:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0