- Swallow the key

det är helt sjukt läskigt. jag ska verkligen flytta!!!!
och idag var jag och tittade ordentligt på lägenheten och köpte lite nödvändigheter
jag stannar hemma ikväll medans alla ska ut och ha kul - ha kul för mig också, kompisar!
men jag jobbar imorgon och ska börja packa ikväll och efter en vecka med dålig sömn så känns det inte så hemskt.
det är skönt att jag redan börjar bli trött, haha kanske inte hinner bli så mycket packning ikväll ändå
jag lägger upp lite bilder imorgon på vad som inhandlats hittills till flytten
fixade med matbord, skohylla som ska målas om och min systers gamla soffa, som jag ska färga.

nu ska jag mysa lite

puss, hanna honung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0