- ta en banan och var glad!

åh jag älskar att jag och camilla kan kommunicera genom bloggen - i miss you.
mina planer för helgen är mest att vara sjuk, har köpt mer ben & jerrys
och liza kommer över och vi ska mysa framför idol och film <3

jag var en sväng i stan idag, dock inte skolan; jag vill inte smitta alla
men gick förbi tatueringsstudion idag och min nya tatueringsplan ska kosta runt 2000
och det finns tid redan nästa vecka dock vill jag bli frisk först men dom verkar ha tid varje vecka
det kändes lite som dom hånade mitt val av tattoo och det känns lite slöseri på deras talang
men whatever jag vill ha den ändå

jag tittade på idol igår och mådde lika dåligt som camilla över idolcamillas "bidrag"
hemskthemskthemskt! men tove var UNDERBAR och tant carolina (heter hon det?)

jag har precis ätit lite tacos, det jag klarade av att svälja
blev mest en röra av guacamole, lök och quornfärs
men gott att få i sig nånting

Nu så ska jag fortsätta vara sjuk
PUSS/ hanna honung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0